web analytics

6 Basis Regels voor een Betere Vetverbranding

http://www.dreamstime.com/-image6028327

Wanneer ik iemand adviseer om af te vallen zal ik altijd eerst een informatief gesprek houden om te weten te komen wat de doelstellingen zijn, dagelijkse gewoonten, eetpatroon en levenswijze.

Ik zie heel veel mensen die wel willen maar die gewoon niet goed weten hoe ze hun dieetproces moeten aanpakken. Diëten is niet evident en ook niet voor iedereen weggelegd. Het is zwaar en je zal je lichamelijk misschien niet altijd even fit voelen.

Echter door middel van 6 simpele basis regels zal je die extra kilo’s verliezen en weer een slank figuur krijgen. De reden waarom dit mogelijk is, is omdat je doorheen de dag een betere vetverbranding krijgt.

Kies de juiste maaltijden

Eet zeker minimaal 5 maaltijden per dag, je neemt 3 hoofdmaaltijden en 2 tussenmaaltijden die je honger stillen. Wanneer je meerdere keren per dag eet blijft je metabolisme werken en je bloedsuiker en insulinespiegel op peil.

Ik adviseer altijd te beginnen met een stevig ontbijt, hiermee kom je makkelijker de dag door en heb je minder honger.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Opstellen van je dieetschema

Wanneer je zelf een dieetschema gaat opstellen moet je rekening houden dat je een gezonde en evenwichtige balans hebt tussen eiwitten, koolhydraten en vetten.

Stel je schema zodanig af op de energiebehoefte die je die dag nodig hebt. Wanneer je bijvoorbeeld op woensdag intensief gaat sporten, dan kan je die dag al eens wat meer koolhydraten binnen nemen.

Ik hoor heel veel mensen zeggen dat ze zo weinig mogelijk vettige dingen eten, op een manier is dit ook wel een goede strategie maar je moet altijd in je achterhoofd houden dat je lichaam steeds vetten nodig heeft.

Tijdens je dieet is het belangrijk dat je vet gaat verbanden en geen spieren, de opname van eiwitten zullen dit tegengaan. Kip is het eiwit bij uitstek. Eventueel kan je ’s avonds nog een eiwitten shake drinken.

Koolhydraten

Je lichaam heeft koolhydraten nodig in de vorm van energie, de hoeveelheid dat je lichaam nodig heeft is afhankelijk van wat je die dag doet. Wanneer je je gezond verstand  gebruikt moet je jezelf even afvragen, als ik dieet is het noodzakelijk dat ik op die maaltijd die hoeveelheid koolhydraten binnen neem.

Wanneer je bijvoorbeeld gaat slapen kan je best niet al te veel koolhydraten meer eten, trage eiwitten zijn dan weer een optie als je toch wat honger hebt.

Vet verliezen

Een betere vetverbranding hangt van tal van factoren af, echter kan je maar op 1 effectieve manier vet verliezen, dit is door minder calorieën binnen te krijgen dan dat je er verbrandt.

Wanneer je een dieetschema volgt van 2000 calorieën en je verbrandt er dagelijks 2500, dan ga je elke dag beetje per beetje vet verbranden.

Zorg er zeker voor dat je geen spierweefsel verbrand in plaats van vetten.

Evenwichtige voeding

Diëten moet gezond blijven maar het vermeiden van specifieke voedingswaren zijn niet altijd even goed, je zal altijd de nodige vetten, eiwitten en koolhydraten nodig hebben.

Een betere vetverbranding komt tot stand wanneer je een evenwichtig voedingspatroon hanteert. Een gezonde dosis variatie van groenten en fruit zal je al een heel eind op weg helpen.

Ik raad altijd eveneens aan om een bijkomende vitaminen en mineralen kuur te volgen, zo krijg je toch nog alle essentiële elementen in je lichaam.

Sporten en vetverbranding

Het is bekend dat je door sport de nodige vetten gaat verbranden, het gehele proces staat in principe met elkaar in verbinding, omdat je doorheen de dag maar 2000 calorieën hebt binnen gekregen, ga je tijden het sporten de nodige calorieën verbranden.

Een goede vetverbranding kan perfect tijdens een half uurtje joggen  op een licht tempo.

Ontdek de geheimen voor een sexy, slank & strak lichaam

Richard Ridder heeft een gloednieuwe en moderne aanpak ontwikkeld om die perfecte platte en strakke buik te krijgen. Dit is echt een aanrader!

Bekijk zijn effectieve manier van afvallen:

Vet Verbrand Geheimen Risicovrij Uitproberen

 

 

Verbrand Snel Overtollig Buikvet Met Simpel Te Maken Afslank Recepten

Richard Ridder heeft een effectieve afslank methode ontwikkeld die makkelijk vol te houden is en het jojo-effect vermijdt.

Je krijgt de lekkerste afslank recepten, dag- en weekmenu’s en nog veel meer. Ontdek nu zijn beste en lekkerste afslank recepten:

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *