website statistics

Review: 7×7 Afslank Receptenboek – Jasper Alblas

Afvallen is iets wat niet voor iedereen is weggelegd, er zijn heel veel mensen die het na enkele weken opgeven omdat ze op korte termijn geen resultaten zien of omdat simpelweg hun dieet niet vol te houden is.

Afvallen doe je hoofdzakelijk door goed te letten op het eten. Dit benadrukt de schrijver van het ebook 7×7 Afslank Receptenboek nog maar eens. De naam van het boek doet vermoeden dat het hoofdzakelijk een receptenboek is, maar de nadruk ligt op het aanleren van hoe je met eten om moet gaan.

Veel diëten en levensstijlen om overgewicht te verliezen zijn te sterk gericht op het verliezen van lichaamsvet. Bijvoorbeeld door crashdiëten kun je veel kilo’s in een korte periode verliezen, maar de kilo’s zullen niet weg blijven. De beste manier is om niet alleen goed op je eten te letten, maar ook te leren. Zodra je stopt met het diëten moet je namelijk niet terugvallen in je oude eetpatroon. In het 7×7 Afslank Receptenboek wordt een andere aanpak beloofd. Wij gaan het boek graag voor jou reviewen.

Unieke kortingspagina 7×7 Afslank Receptenboek

Wie is de schrijver van het 7×7 Afslank Receptenboek?

Jasper Alblas kan gerust een afslankgoeroe genoemd worden, ook al ziet hij dat zelf niet zo. Via zijn website deelt hij zijn kennis en ervaring met zijn volgers. Hij is een grote voorstander van het afvallen door gezonde voeding en door actief te sporten. Hij richt zich met name op hoe mensen met overgewicht met simpele technieken hun lichaam weer onder controle kunnen krijgen. Zijn kennis heeft hij vergaard door er veel over te lezen en door verschillende studies met elkaar te vergelijken. Wat hem opviel is dat er veel misverstanden bestaan over gezonde voeding en het ontstaan van overgewicht. Dit heeft geresulteerd in dit boek. Dit klinkt goed, maar kan het boek de hoge verwachtingen ook nakomen?

7x7

Wat is het verhaal achter het 7×7 Afslank Receptenboek?

Overgewicht overkomt je niet, maar zorg je zelf voor. “Overgewicht zit in de familie” klinkt logisch, maar er is iets tegen te doen. Overgewicht en veel andere lichamelijke ongemakken zijn te voorkomen of te verlichten door gezond te eten en veel te sporten. Dit klinkt als een cliché, maar het is wel de werkelijkheid.  Volgens de schrijver helpt het ebook jou om een beter voedingspatroon aan te leren. Dit is namelijk de sleutel tot een gezonder en vitaler lichaam. Het is niet de bedoeling dat jij de recepten uit het boek week in week uit gaat bereiden, maar je moet gezonde voeding kunnen herkennen.

Het ebook gaat jou aanleren hoe je gezonder kunt eten, en dus gezonder leven. De kennisoverdracht is nog belangrijker dan de recepten. Deze kun je zelfs naar eigen smaak veranderen. Het gaat om de juiste ingrediënten.

Wat belooft het boek?

Jasper Alblas geeft in zijn boek aan dat hij al duizenden mensen geholpen heeft aan een slanker, gezonder en vitaler lichaam. Hierbij heeft hij ervaren waar de valkuilen liggen en hoe je met verschillende issues om moet gaan. Geen enkel lichaam is hetzelfde en ze blijken allemaal een andere behandelwijze nodig te hebben. Het boek heeft hij geschreven om jou niet in deze valkuilen te laten lopen, tenminste, dat geeft hij aan in het boek. Hoewel dit nogal hooghartig klinkt, zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in. Zoals verderop in het artikel blijkt is er goed nagedacht over het boek.

Afvallen door gezond te eten

Bijna alle dieetgoeroes zijn het wel eens over gezonde voeding en veel sporten. Maar helaas is het niet zo eenvoudig. Je hebt vast wel al een keer een poging ondernomen om overgewicht te verliezen, maar het probleem is dat het lastig vol te houden is. Mensen met een ongezond levenspatroon zullen het eerst moeilijk krijgen om het patroon te doorbreken. Als jij je moe en futloos voelt, zul jij er inderdaad veel moeite mee hebben om lichaamsvet te verbranden. Zodra je goed op weg bent, krijg je extra energie en voel jij je gelijk vitaler. Zodra je zover bent, gaat het jou lukken om je streefgewicht te bereiken.

Jasper geeft aan dat er een fundamentele misvatting is over gezondheid. Je moet je lichaam vanuit de binnenkant goed verzorgen. Dit kan leuk en lekker zijn en ook nog eens betaalbaar. Ga gezond eten en je zult snel in een flow terecht komen.

Wat je volgens het boek moet weten over lichaamsvet

Het ebook is gericht op mensen met overgewicht, maar het gaat verder dan alleen maar het afvallen. 7×7 Afslank Receptenboek is gericht op een slanker, vitaler en gezonder lichaam. Door lichaamsvet te verbranden werk je aan je gewicht, aan je gezondheid en aan je vitaliteit.

Lichaamsvet maakt het lichaam aan om ingeval er te weinig voedingsstoffen binnen komen, het lichaamsvet aan te kunnen spreken. Niet alle voedingsstoffen worden eenvoudig opgeslagen als lichaamsvet. De grootste spelbrekers zijn koolhydraten. Bij het eten van koolhydraten is het hormoon insuline nodig om de energie eruit te halen, en insuline in het lichaam zorgt ervoor dat er minder gemakkelijk lichaamsvet wordt verbrand. In de recepten wordt hier rekening mee gehouden.

Wat zijn de spelregels van het  7×7 Afslank Receptenboek?

Jasper Alblas heeft spelregels in zijn boek opgenomen. Het zijn eigenlijk voorwaarden om succes te kunnen hebben met het ebook. De belangrijkste voorwaarde is motivatie. Een andere belangrijke regel is dat je verder moet kijken dan alleen de voorgeschreven gerechten. Het is juist de bedoeling dat je gaat leren hoe je met eten en drinken om moet gaan. Je moet begrijpen waardoor er in het verleden overgewicht is ontstaan. Je hoeft de rest van je leven niet op dieet te blijven. Het is eigenlijk meer een levensstijl dan een dieet.

Denk ook om voldoende nachtrust en het actief bewegen. Je hoeft niet aan krachtsport te doen of je lichaam aftrainen in een sportschool. Je moet vooral zorgen voor voldoende beweging en rust.

Verschillende recepten voor iedere dag van de week

Het ebook moet je niet uitsluitend kopen voor de recepten. Er wordt namelijk maar voor één week recepten gegeven voor alle maaltijden en voor de snacks die je tussendoor kunt eten. Verdeeld over de dag zul je bij het gebruiken van de voorgeschreven recepten geen hongergevoel krijgen. Per dag kun je namelijk eten:

• Ontbijtrecept
  • Ochtendsnack
  • Lunchrecept
  • Middagsnack
  • Dinerrecept
  • Dessertrecept
  • Avondsnack

7x7 snack

Bij het nastreven van de voorgeschreven levensstijl is het belangrijk om je in ieder geval de eerste week strikt te houden aan de recepten. Jasper heeft wel tips toegevoegd om het gerecht eenvoudiger, gezonder en kindvriendelijker te maken. Door de recepten leer je de denkwijze van het boek ook beter te begrijpen.

Door de eigenschappen van voedingsmiddelen te weten kun je sneller afvallen

Sommige levensmiddelen waarvan je denkt dat ze gezond zijn, kunnen toch nadelige bijwerkingen hebben. Een goed voorbeeld hiervan is melk. Het gehalte aan groeihormonen in melk is veel te hoog volgens Jasper. Hierdoor kan onze hormoonhuishouding in onbalans raken. Om melk beter verteerbaar te maken wordt het gepasteuriseerd. Helaas gaan bij dit proces ook veel enzymen verloren die juist goed voor ons zijn. Het advies luidt: vermijd melkproducten. Dus ook kaas. In het boek wordt van meerdere voedingsmiddelen behandeld wat je juist wel of niet moet eten en drinken.

De nieuwe levensstijl moet wel betaalbaar zijn

Een veel gehoord bezwaar van recepten waarvan je gaat afvallen is dat het vaak ingrediënten bevat die je niet eenvoudig en goedkoop kunt kopen in de supermarkt. Er zijn veel recepten voor gezonde groene smoothies waarvoor je dure “superfoods” moet kopen. In het boek is rekening gehouden met de betaalbaarheid. In de recepten wordt in sommige gevallen ook uitgegaan van dure ingrediënten. De kosten kun je verlagen door een aantal tips uit zijn boek. Vervang bepaalde groente bijvoorbeeld door ingrediënten die door het seizoen nu goedkoper zijn.

Wat zeggen andere websites over het 7×7 Afslank Receptenboek?

Ook hebben wij beoordelingen uit andere reviews voor jou verzameld. Hieruit blijkt dat het ebook goed wordt beoordeeld. Hieronder tref je een aantal beoordelingen aan.

“Dit dieet zorgt er niet alleen voor dat je snel en blijvend gewicht verliest, het komt ook je gezondheid ten goede.” Bron: Vetvrij.com

“Het 7×7 afslank receptenboek laat je erg veel variëren, waardoor je deze levenslang kan volgen. De voedingsmiddelen die zijn gebruikt, zijn veelal onbewerkt en daardoor erg gezond.” Bron: Echtgezondafvallen.nl

“Jasper heeft met zijn 7×7 afslank receptenboek een combinatie gemaakt van verschillende succesvolle diëten.” Bron: Ppreviews.nl

Conclusie – is het kopen van het 7×7 Afslank Receptenboek een aanrader?

Als je op zoek bent naar een blijvende oplossing voor het probleem van overgewicht, is het boek zeker een aanrader. Wil je met een paar recepten snel even een paar kilo’s verliezen? In dat geval is het ebook voor jou te gedetailleerd en uitgebreid. Het ebook geeft een duurzame oplossing voor het probleem van overgewicht door de oorzaak weg te nemen. Je kunt nu wel op dieet gaan en lichaamsvet verbranden, maar als je na de dieetweken je oude eetpatroon gewoon weer oppakt, ben je weer terug bij af. Je koopt met het boek een naslagwerk waar je niet alleen nu, maar ook in de toekomst profijt van kunt hebben.

Waar kan ik het 7×7 Afslank Receptenboek kopen?

Je kunt het 7×7 Afslank Receptenboek kopen door op onderstaande button te clicken. Nadat je hebt afgerekend wordt het boek je gelijk in een pdf bestand toegestuurd. De betaling loopt via bijvoorbeeld Ideal of PayPal.

Summary
Review Date
Reviewed Item