web analytics

De 5 Meest Voorkomende Fouten Tijdens het Diëten

http://www.dreamstime.com/-image28550086

Diëten hoeft niet moeilijk te zijn maar voor vele is het mentaal een enorme opgave, je lichaam verlangt immers naar suikers en koolhydraten maar je geweten eist een gezonde voeding om toch die nodige kilo’s kwijt te raken of om op je huidig gewicht te blijven.

Echter wil ik aan de hand van deze fouten ook aantonen dat het anders kan als je deze maar even in gedachten neemt en toepast waar mogelijk.

Snelle opgave

Diëten op korte termijn is niet mogelijk, althans niet zonder het jojo-effect. Diëten is enkel mogelijk en eveneens gezond op lange termijn.

Echter zijn er heel veel mensen die dit niet lang volhouden, dit kan komen door verschillende redenen. Een terugval is natuurlijk tijdens het diëten, het komt iedereen wel eens voor maar dit wil niet zeggen dat je moet stoppen. Heb je een zwak moment en zondig je een keer, geen probleem ga er de volgende keer gewoon terug kei hard tegen aan !

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Je valt niet onmiddellijk af

Je lichaam heeft even de tijd nodig om zich aan te passen aan het dieet, je gaat niet gelijk veranderingen aan je lichaam zien en de nodige kilo’s verliezen.

Afvallen moet je op lange termijn zien, je moet je dus ook niet laten kennen dat je binnen een maand weinig of bijna niets bent afgevallen. Doe gewoon verder waarmee je bezig bent, pas je eten- en levenspatroon aan en de resultaten zullen er zeker komen.

Hoge verwachtingen binnen hetzelfde patroon

Er zijn vele mensen die reeds wekelijks sporten en trainen, echter mag je niet in de veronderstelling zijn dat wanneer je eveneens hierbij gaat diëten dat je gelijk vele kilo’s afvalt.

Wederom heeft je lichaam de tijd nodig om zich aan te passen, wanneer je zie dat je toch begint af te vallen, dan kan je je trainingen wat opdrijven, iets intensiever maar ook wat langer.

Ik ben ervan overtuigd dat dit de juiste combinatie is !

De verkeerde gedachte omtrent diëten

Wanneer je die enkele kilo’s tegen de zomer periode weer kwijt wil, dan moet je toch terug gaan diëten en wat meer sporten. Je mag een dieet niet als een straf zien van het overgewicht.

Een dieet is een hulpmiddel om tot je gewenste gewicht te geraken.

Te hoge verwachtingen

Stel een realistisch doel, vele mensen starten met diëten om dat perfect, slank afgetraind lichaam te krijgen, in vele gevallen komt dit als eindresultaat tot een teleurstelling. Stel doelstelling die realistisch zijn conform je lichaam of toekomstige plannen.

Wanneer je toch je doel bereikt hebt, kan je nog altijd dat stapje verder gaan en kijken wat mogelijk is om toch dat ideale lichaam te verkrijgen.

Snel, effectief maar ook gezond afvallen

Richard Ridder heeft een ebook geschreven waarin je op een gezonde maar ook snelle manier die extra kilo’s kan kwijt spelen.

Dit dieet is compleet anders dan de reeds gekende diëten en heeft al meer dan 1000 klanten geholpen met deze revolutionaire methode.

Ontdek hier de dieet methode van Richard Ridder en krijg eindelijk dat slanke lichaam waarvan je droomt:

Vet Verbrand Geheimen

Verbrand Snel Overtollig Buikvet Met Simpel Te Maken Afslank Recepten

Richard Ridder heeft een effectieve afslank methode ontwikkeld die makkelijk vol te houden is en het jojo-effect vermijdt.

Je krijgt de lekkerste afslank recepten, dag- en weekmenu’s en nog veel meer. Ontdek nu zijn beste en lekkerste afslank recepten:

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *