web analytics

Gezond eten volhouden: motivatie tips

motivatie

Veel mensen krijgen er op ten duur last van: Twijfel, moeite en vooral honger naar lekkere dingen.

U bent al zover gekomen, maar de twijfels blijven aanslaan. ‘Moet ik hier nou heel mijn leven mee doorgaan?’ ‘Moet ik nou wéér gezond eten?’ ‘Ik zou best een koekje willen nuttigen’.

In een paar minuten kunnen er wel duizenden gedachten door uw hoofd vliegen en u blijft ze maar afwijzen. Dit soort momenten zijn ontzettend moeilijk. Hoe moet u het soms volhouden?

Meestal zijn we erg goed in het beginnen van gezond eten. Meestal heeft u al een heel plan en streefgewicht in gedachten. Toch loopt dit vaak heel anders. U begint steeds meer smoesjes te verzinnen, want de feestdagen komen er bijna aan en u bent bijna jarig, en uiteindelijk stopt u met gezond eten.

Voordelen

Het is belangrijk om vooral op de voordelen te letten. Misschien voelt u zich wel veel beter tijdens het dieet. Waarschijnlijk heeft u veel meer energie en een veel betere weerstand. Ook de weegschaal kan een goede invloed op u hebben.

Zeg nou zelf: het voelt toch veel beter om uw gewicht steeds lager te zien worden? Soms kan het gezond eten zelfs kosten besparen. Zo haalde u vroeger misschien heel veel afhaalmaaltijden, die aardig in de portemonnee grepen, en maakt u nu zelf het eten.

Gezond eten heeft heel veel voordelen, alleen soms moet u hieraan herinnerd worden. Als u het moeilijk vindt kunt u een collage maken. Hang deze op bij moeilijke plekken, bijvoorbeeld de koelkast. Hierop kunt u plaatjes of teksten plakken van dingen die u wilt bereiken.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Niet alleen het resultaat telt!

Let niet alleen op het resultaat. Sommige mensen hebben nou eenmaal Strakke billen en een strakke buik. Dit kan heel oneerlijk zijn en u kunt er ook heel erg van balen, maar blijf er niet over in zitten. Soms is het moeilijk om vol te houden als u ziet dat het resultaat uitblijft. Misschien moet u bij uzelf afvragen of u wel een haalbaar resultaat wilt halen. Niet iedereen heeft hetzelfde figuur hoe hard u ook aan uzelf blijft werken, meestal haalt u het gewenste resultaat niet. Kijk naar de dingen die u wel bereikt heeft! Misschien bent u al heel wat kilo’s kwijt, waardoor u zich veel beter voelt. Dit geeft veel meer waarde dan een paar slanke benen. [adsense]

Verbrand Snel Overtollig Buikvet Met Simpel Te Maken Afslank Recepten

Richard Ridder heeft een effectieve afslank methode ontwikkeld die makkelijk vol te houden is en het jojo-effect vermijdt.

Je krijgt de lekkerste afslank recepten, dag- en weekmenu’s en nog veel meer. Ontdek nu zijn beste en lekkerste afslank recepten:

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen

1 Reactie op "Gezond eten volhouden: motivatie tips"

  1. hoi zegt:

    Als je het echt wilt kan je het wel. Lukt het niet om vol te houden vraag jezelf dan af of je het wel waard vind. Eten is lekker geniet ervan. Honger jezelf niet uit, heeft niemand wat aan. Luieren is leuk. Relax af en toe. Sport jezelf niet dood.

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *