web analytics

Do’s and Don’t bij het Trainen voor een Platte Buik [Belangrijk!]

platte buik

Ieder mens heeft in theorie een platte buik en een sixpack. Bij veel mensen zit deze echt verstopt achter een laag vet. De hoeveelheid vet die er op de buik zit bepaalt hoe lastig het gaat worden om deze mooie buik te voorschijn te laten komen.

Wanneer er een grote laag vet op zit zijn er een aantal zaken waar je rekening mee moet houden wanneer je traint voor een platte buik:

Wat je niet moet doen wanneer je een grote laag vet hebt is buikspieroefening met behulp van gewichten, of een apparaat met weerstand.

De enige buiktraining die je moet doen is een gewone crunch met behulp van je eigen gewicht. Het probleem van een te zware buik training is dat je ervoor zorgt dat je buik er alleen maar dikker uit gaat zien. De spieren zullen groeien onder de laag vet en de buik meer naar buiten duwen.

Wat je wel moet doen is cardio training en een goed dieet. Het vet op je buik zal weg moeten voordat je een mooie platte buik hebt, dit krijg je voor elkaar met cardio training.

Het is niet mogelijk om een trainig te doen waarmee je alleen op je buik vet verliest, je zal geleidelijk al het vet op je lichaam moeten verbranden. Dit doe je dus met cardio en een goed dieet (lees hier over een dieet voor een platte buik)

Wat je niet moet doen is rennen wanneer je veel overgewicht hebt. Uiteraard is rennen een perfecte cardio oefening, maar wanneer je te zwaar bent geeft het teveel druk op de knieën en het hart. Je moet zoeken naar cardio oefeningen met een lagere intensiviteit, zoals wandelen of zwemmen

Wat je niet moet doen is gedemotiveerd worden wanneer je aan het trainen bent voor een platte buik. Zeker wanneer je wat dikker bent, moet je je realiseren dat het tijd gaat kosten.

Het verbranden van 1 kilogram gewicht is gelijk aan 7000 calorieën, deze zul je dus extra moeten verbranden of minder eten. Een realistische schatting is dat je per dag 500 calorieën extra kan verbranden, een kg afvallen kost dus ongeveer 2 weken.

Ongebruikelijk tips om snel hardnekkig buikvet te verbranden en die platte of strakke buik van je dromen te krijgen

Wil je die strakke en platte buik krijgen met snel én blijvend resultaat? Dan raad ik je aan om het ebook van Glenn te bekijken.

Hij is een gecertificeerd voedingsexpert en personal trainer en heeft reeds duizenden vrouwen én mannen geholpen hun droomlichaam te krijgen én te behouden!

Ontdek nu zijn baanbrekende methode voor strakke buikspieren:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

2 Reacties op "Do’s and Don’t bij het Trainen voor een Platte Buik [Belangrijk!]"

  1. laura zegt:

    Deze site helpt me echt heel goed en het is vooral fijn dat deze tips goed zijn voor gezond afvallen en dus op lange termijn wat slanker zijn. X

  2. Wil zegt:

    Het is me allemaal duidelijk maar vraag me af ‘ik heb alleen een behoorlijke buik verder ben ik superslank’ hoe krijg ik alleen m’n buik weg zonder dat ik verder teveel afvalt ?? Want met m’n 50 jaar zit ik niet te wachten op hangbillen etc. Ik fitness wel 3x per week maar durfde nooit om deze reden te dieëten ….heb inmiddels het ebook maar het is me niet echt duidelijk geworden.

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *