web analytics

Sneller vet verbranden

trappen

Ben je al goed bezig met afvallen? Lees de volgende tips en je zal nog sneller vet kunnen verbranden:

Doe de workout ’s ochtends

Als je de workout in de ochtend plant heb je een grotere kans dat je ook daadwerkelijk gaat trainen. Uit onderzoek is gebleken dat 75 procent van de mensen die ’s ochtends trainen, dit regelmatig doet. Bij mensen die in de middag of ’s avonds trainen is dit maar 50 procent.

De reden? In de ochtend heb je de minste excuses om een training over te slaan. Natuurlijk is er wel 1 groot excuus, in bed blijven liggen, maar lukt het je om in de ochtend te trainen dan heb je ook het voordeel dat je gefocust naar je werk gaat (uit onderzoek blijkt dat 20 minuten cardio in de ochtend de concentratie verhoogd).

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Eerst krachttraining, dan cardio

Uit onderzoek is gebleken dat een (korte) krachttraining voor een cardio workout ervoor zorgt dat tijdens de cardio workout meer calorieën worden verbrand.

Interval Training

Kies als cardio trainining voor een hoge intensiteit interval training (korte tijd op vol vermogen afgewisseld met korte tijd op laag vermogen). Een interval training schema vind je hier. Deze manier van trainen zorgt ervoor dat je metabolisme level hoger wordt, en dit houdt in dat je de hele dag door meer calorieën verbrand, gratis calorieën eraf na de training dus!

Train ook je billen

De bilpartij is een van de grootste spieren in het menselijk lichaam. Bij lopen of rennen worden deze spieren echter bijna niet gebruikt (behalve als je tegen een heuvel op loopt, goede training dus! Kan ook op de loopband). Tips voor strakke billen lees je hier.

En zelfs wanneer je de hele dag op het kantoor zit kun je gemakkelijk een biltraining tussendoor doen. De perfecte billen training is namelijk de squat, dus sta even op van je kantoorstoel en ga door je knieen en breng je billen naar beneden tot ze net de stoel raken en spring weer overeind terwijl je de billen aanspant.

Wandelen tegen de dip

Veel mensen denken dat je moe wordt van een lichte cardio training, maar niets is minder waar, een wandeling van 20 minuten kan je tot 20% extra energie geven.

De wetenschappers die dit onderzocht hebben denken dat het te maken heeft met de aanmaak van onder andere dopamine en serotonine. Dus naast de 75 calorieën die je verbrand met een wandelingetje in de middag heb je de rest van de dag ook nog eens extra energie!

Trappen

Uiteraard neem je de trap in plaats van de lift, maar probeer ook eens een trap over te slaan bij het trappenlopen. Deze grote stap zal de snelle spier cellen aanspreken en deze verbruiken meer calorieën.

Verbrand Snel Overtollig Buikvet Met Simpel Te Maken Afslank Recepten

Richard Ridder heeft een effectieve afslank methode ontwikkeld die makkelijk vol te houden is en het jojo-effect vermijdt.

Je krijgt de lekkerste afslank recepten, dag- en weekmenu’s en nog veel meer. Ontdek nu zijn beste en lekkerste afslank recepten:

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *